Home > Project management > itEvent 2011 Осінь

itEvent 2011 Осінь

iteventБула прохолодна, але сонячна осіння днина. В цей час вже за традицією відбувався ItEvent 2011 Осінь. Тому я відклавши всі справи спішив послухати людей,яким є що розказати, познайомитися з цікавими співбеcідниками, а також сподівався, що я також буду комусь цікавим і аудиторія завітає до мене на доповідь 🙂

Чотири паралельні стріми по доповідям, кава, кола, солодощі та торт від ІТ компаній, а головне ентузіяам доповідачів (хто мене похвалить, якщо не я сам), як на мене, не залишив людей байдужими.

Я б виділив три основні напрями, що були зачеплені на конференції: мобільні технології, менеджмент і саморозвиток, веб та інші технології. Чому я виділив мобільні технології? Тому, що це реально новий тренд розвитку ІТ, який починає займати досить велику нішу в бізнесі.

По відгукам доповідачів, ніхто з них, не відчував недостачі слухачів. Це означає, що інформація знайшла свою аудиторію. До речі, цього разу доповідали не тільки івано-франківчани, тепер були доповідачі і з інших міст.

Більшість людей, що я їх питав були задоволеними від доповідей. Єдина «ложка дьохтю», що проявлялася то на одній то на іншій доповіді, це було явище яке в народі називають «тролінгом». Це був ризик, що його не врахували доповідачі.

Як на мене, останній itEvent був організований на досить високому рівні. І це не може не радувати.

Порада організаторам – конференція вже доросла до загально відомого спікера.

Я і не підозрював, що в такому невеликому місті, як Івано-Франківськ є стільки ІТ компаній. Хто може не знає : eleks, softserve , softjourn, OSF Global, Malkos, Lezgro. Є і інші, але нежальвони чомусь не були представлені.

Під час івенту в кулуарах пішла мова про те, чому такі за ходи не організовують в інших містах, де є ІТ компанії. Відповідь дуже проста – немає людей які готові вкласти свій час та сон в організацію такого дійства. Знаючи, як все починалося в 2010, скажу що хлопці (http://www.grygoriy.com/, brun.if.ua ) зробили дуже багато для розвитку ІТ в Івано-Франківську.

Гостям, організаторам, доповідачам – респект. Класно, що тепер не потрібно нікуди їздити, конференція є тут🙂

Categories: Project management Tags:
  1. October 30, 2011 at 4:13 pm

    Дякую Руслан за такий відгук.. приємно читати теплі відгуки. Дякую за твій час який ти тратиш на itEvent як спікер.🙂

  2. October 30, 2011 at 10:11 pm

    Руслан, вдячний за цікаву доповідь. Вона дозволила підняти в голові актуальні питання. Подача інформації була на високому професійному рівні.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

