Home > Project management > Everything is negotiable

Everything is negotiable

Закінчив читати книжку про продавців та покупців, про ціни та знижки, про себе…..

Це я про “Everything is negotiable” (Gavin Kennedy).

Автор розказує про те, як себе вести на переговорах будучи покупцем або продавцем, розкриває, про такі здавалось би фундаментальні закони торгівлі. Саме цікаве, що ти це все підозрював, але ніяк не міг знайти доказів.Крім того впродовж книги ви зможете зрозуміти який з вас переговорщик. Ви будете проходити через поширені ситуації і вибирати той чи інший варіант рішення. В залежності від вибору ви будете ослом, вівцею, лисом або совою. Асоціації прекрасні🙂. Інколи в собі дуже розчаровуєшся😦

Мій результат:

40% – лисиця

30% – сова

21% – вівця

9% – осел

Ефект від книжки я отримав одразу після прослуховування першої глави. Там автор пропонував просту і дивну на перший погляд пораду – не погоджуватися на першу пропозицію. Так от – коли мені запропонували віддати свій паспорт, бо всі так завжди робили в тій ситуації, я не погодився. І нічого не сталося. Ми домовилися.

Я КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ СЛУХАТИ КНИЖКУ БЕЗ ЗАПИСНИКА АБО В МАШИНІ.

Нажаль, я так і робив першу половину книги😦.

Тому нижче тільки невеликий список порад-нотаток

Тяжкий співрозмовник

погоджуйтесь на поступки тільки в замін на іншу поступку

поведінка тяжкого співрозмовника не повинна впливати на результат

сила не на стороні покупця чи продавця, вона просто в головах, неважно хто ти

Ціни

твердих цін не буває в природі

ви не отримаєте знижку, якщо не спитаєте

крaще домовлятися про скидку з босом, адже для нього це не велика втрата, порівнюючи з продавцем

просіть аксесуари

скидка для нового або додаткового 20%

яка скидка при оплаті налом ?

скільки ви скинете якщо я заберу все ?

скидка за рекомендацію або за не перший раз

завжди оспорюйте ціну

перестаньте думати про ціну в тих одиницях в яких говорить продавець

Переговори

ваші противники на переговорах рідко бувають такі страшні як вам здається

названа вами ціна завжди буде піддана сумніву

люди не купляють речі а купляють те для чього ці речі служать

якщо вас просять скинути ціну, то спитайте чому, і питайте аргументи

для цього пакета пропозиції – одна ціна, для другої ціни інший пакет

зниження ціни це останній крок

Не все то золото, що блищить

шикарні дикорації не для замовників а для вас, щоб вас залякати

якщо ви на когось чекаєте, то не читайте журнали з столика, а вирішуйте свої справи, спіть, читайте свою книжку

Усім раджу, і дякую Петру за референс!!!

Categories: Project management
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: